برگزاری جلسه کمیته دبیرخانه کرونا معاونت بهداشتی
به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان، جلسه کمیته دبیرخانه کرونا معاونت بهداشتی در تاریخ 8 مرداد سال جاری ساعت 08/30 صبح با حضور معاون بهداشتی دانشگاه، معاون فنی معاونت بهداشتی و سایر اعضاء کمیته تشکیل گردید.
در ابتدای این جلسه دکتر سید سعید کسائیان معاون بهداشتی دانشگاه، با توجه به شیوع موج هفتم کرونا دراستان و افزایش شهرهای قرمز کرونایی و همزمانی آن با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین ( ع) و شروع مراسمات مذهبی، در خصوص نحوه حساس سازی مردم نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی توسط هیئت های مذهبی و شرکت کنندگان در مراسم سوگواری ، آموزش واقناع سازی شهروندان جهت تزریق دوز واکسیناسیون یاد اور توضیح داد.
سپس در ادامه بر اطلاع رسانی گسترده در خصوص باز گشایی مراکز منتخب و مراکز تجمیعی واکسیناسیون در فضای مجازی و در بین عموم مردم تاکید نمود.
در پایان نسبت به ثبت و ارسال دقیق و هفتگی آمار واکسیناسیون و همچنین افزایش انجام نظارتهای محیطی بر مراسمات مذهبی و تجمعات متذکر شد .